tisdag 23 oktober 2012

30.

Nu är jag tillbaka från en dag med superhjältesnytningar. Har verkligen blivit sjuk. Har ätit glass med choklad (yuäk) i, bara för att lugna ner halsen tillräckligt för att kunna svälja ner en ipren för huvudvärken. Hamstrade juice för ville inte att den skulle ta slut.

Men när  mamsen kom hem så insåg jag att det fanns mer juice än vad jag trott i denna värld: Jag är i himlen. Visserligen är det en himmel med ipren, snorpapper och äcklig glass, men ändå himlen!



ser förövrigt ut såhär när jag ~bloggar~, vilker ju INTE är en av sakerna jag gjort idag.
Så vad har jag då gjort idag, kanske någon undrar!
Jag gör väl som jag brukar: Ingenting.
Men imorgon då ska jag göra vettiga saker.......kindof......
Kan tillochmed svära på bibeln. Det är nemas problemas för mig, jag är ändå inte konfirmerad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar