onsdag 3 oktober 2012

12.

Varför har jag skapat blogg egentligen?
Vad är det för under som ska dokumenteras här?
Ska man skriva att man blev pubbebarn vid 12,5 års ålder, att man var ganska långt ifrån att få pussa på en pojke i 8an, att jag stressar inför ett matematikprov???

Vem intresserar sig för det?
men för att hålla dig à jour kan jag meddela att jag lekta pussleken i 6an.

Idag har jag:
Burit huvudbonad med resten av skolan
 här ser vi en spexandes anna och en oförberedd elin
 Räknat matte med Fredrik.
Räknar med naturtvåan trots att jag ej går det.
Satt sedan och pratade om min ~kurs~ med Olivia, tills Elin kom.
"Håll käften!!"
Vad svarar man på det? Ingenting, visade det sig.

for sedan med min filur till bibblocaféet, för kanske sista gången!!1! pga att dom ska riva.
inte pga att linopino ska sluta vara ~min~.

 här skulle pluggandet utföras.
och det gjorde det!!!
Men mest från ena parten bör kanske tilläggas.

SÅDÄRJA!! Helt plötsligt blev man Anni "freaking" Strindberg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar