söndag 21 oktober 2012

28.

Värst vad tråkigt att jag ska behöva gå upp så tidigt. Det innebär nämligen att jag måste lägga mig typ: nu.
Tänk om den som bestämde skoltider var lika förnuftig som jag, eller nej!
Tänk om ALLA var lika förnuftiga som jag!
Den du!

Då skulle det inte finnas några krig, inte skulle svälta, det skulle finnas secondhand affärer i varje hörn och alla skulle gråta sig till sömns om de inte fick mig.
Vilket de inte skulle få.
Jag är ganska mycket för snygg för att låta alla få mig.
Dessutom är jag snäll, smart, har fin sångröst och dansar som en latino.
Det enda jag lider av är dåligt självförtroende. Men jag tycker inte att det behöver vara en dålig sak.

~varning för grov självdistans~

utstålar: ödmjukhet

Herregud har bloggar TRE, läs: TRE, gånger idag. Jag bloggar oftare än vad jag byter sockar.
Måste meditera över detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar