tisdag 2 oktober 2012

11.

tjenaaaaafan!!1!! som josefino-pino brukar säga.

 Det är alltid roligt att ha klarat ännu en veckodag ~galant~. Men!!! Inte lika roligt som den kunde varit!! Varför???
- jag är som ett djur på jakt efter karameller, men åt upp det jag köpt hos linopino :((( <///3
- hade tänkt göra klart franskan och lägga mig tid, men hinner bara göra en av sakerna: glaset är endast halvfullt.
- Fan vad jag vill ha ~den där rena tandläkarkänslan~, men har EJ en oral b tandborste.
- Vill inte krama min kudde inatt, min bror kommer in på morgonen ibland och verkar alltid tycka att jag är konstig som gör det, men likt fan är jag ju fast på carlshem heeelt själv!!! :@@@


bild när linopino tankade bilen, förmodligen samma bensin som gick åt när hon vallade hem mig från norrmjöle idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar