söndag 21 oktober 2012

26.


Hade en jätte3lig fredag-lördag med freddy fisk, linopino, L-ea (Linnéa + Bea)
Vi startade hos fredrik, med sigur ros, ljus och rökelse.
ALLT detta för att................
...
......
.................................................
............

 ......-.Fredrik spådde!!! Nuvarande är mitt kärleksliv fyra svärd. ~spex~ 

~smize~



Här hände det massa som en dokumenterades, promenad, vi spelade med andra ord och fick bevittna hur tävlingsinriktad lina är. kul.


 Sedan tog vi en paus som slutade i att vi somnade hullerombuller på några madrasser.

På morgonen vallade Fredrik oss till bussen.



SEDAN FOR JAG OCH LINA TILL NORRMJÖLE: LÖRDAG DEL 2.


 Linpino och jag bestämde oss för att fara ut och picknick:a
 Så vi packade ihop lite bullar och té i en tygpåse....
....
............

......... och vi beträdde ~spången~ på egen risk.




stolt överlevande.

rolig bild pga att jag har en åsikt.

BULLTIME!!!!
Sen höll jag på att frysa ihjäl så vi gick hem. OBS notera ~skeptisen~ i mina ögon.

SLUT PÅ ÄVENTYR:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar