måndag 22 oktober 2012

29.

Idag har varit lite som att bli dragen med sandpapper längst kinden.
Har snorat, nyst, frysit så jag skakar, huvudvärk:at mig och haft en orosklump i magen för att jag inte pluggar.
Men plugga är ju ungefär lika lätt som att dra fram en vit kanin ur rumpan i mitt tillstånd.

Såg förövrigt STEFAN LÖFVEN idag! ~starstrukk~
Vi fick lite ögonkontakt och såntdär mysigt sedan blev vi bortdribblade vid matsalen.
Det är ju så att man blir gråtfärdig.

när jag i lördags blickade ut över min framtid så visste jag ej att liv1s förkylning låg nära.

Vad håller min kropp på med? Förstår den inte att den måste vara överjäklatydlig med mig. Jag fattar inte annars!
Den kan ju bara fråga alla förkylningar och sjukdomar jag haft innan. Det var ju inte som om jag förstod vad som var på gång då heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar