måndag 12 november 2012

47.

Redovisning över diverse tankar i duschen:

Jag: det här är inte varmt nog, låt mig dra upp värmen till "kokande lava"
Jag : Ja, I shall bathe in the wather of mordor.

Jag: vafan, varför har i typ 15 olika schampoon?
Jag: Jag ska läsa baksidan av den här.
Jag: Löddra, skölj, repetera?
Jag: Varför ska jag repetera, är er produkt så dålig att den inte funkar första gången??
Jag: Hold the fuck up, ska skriva en novell i huvudet lite snabbt bara.
Jag: Om vatten är en förnybar resurs betyder det att johnny depp SAMT min flickvän har rört vid detta vatten någon gång?
Jag: HEHEHEHEHEHHE
Jag: but you didn't have to CUT ME OFF
Jag: Har jag tvättat håret?
Jag: Om jag får gissa så har jag gjort det, men jag är inte säker.
Jag: Jag gör om det.
Jag: HELVETTE jag repeterade!
Jag: Snyggt drag, wella professional and enrich shampoo.
Jag: Jaja, man kan inte vinna allt.
Jag: Dags att gå ut!
Jag:
Jag:
Jag:
Jag:
Jag:
Jag: Vars fan är min badrock.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar