tisdag 6 november 2012

41.

Jag tror det är fullt i min hjärna. För några veckor sedan glömde jag bort pin-koden till mobilen (AKA skrotHÖGEN). Den fanns bara inte i huvudet längre, inte minsta spår. Kort innan det hade jag lärt mig en ny grej om Sovjetunionen.
Och nu har jag just lärt mig en jävla massa inför mina möjligheter efter gymnasiet och . Jag undrar vad som tryckts ut i samband med det??? Alla minnen jag samlat på mig vid 11års ålder?  Pannkaksrecept???+??++?
Äh, förmodligen har jag väl bara glömt ca ALLTING till min prov imorgon.
Japp, det stämmer nog. Har inte en aning om vad det är jag ska kunna. Så då kommer ~möjligheterna~ för framtiden ändå vara obrukbara snart, Inget betyg = Ingen framtid. Jag som nyss lärt mig allt om alla möjliga framtider.

framtiden
vs.
nutiden.


Ja, ni ser ju själva.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar