lördag 3 november 2012

39.

Just nu så sitter jag med en bitterhet som kan liknas vid en smak i stil med sur mjölk (jag vet, jag vet, jag vet, Ranelid borde be A-n-n-i att skriva hans liknelser.).
Hursomhelst kan detta bitterhet bero på:
1. någon form av beroende har ej uppfyllts. snart kommer jag börja skaka och sno kinderägg på ICA MAXI. skojar bara, som om jag skulle vilja göra maxi något illa. 

2. Kvinnligheten i mig har tagit över och min ilska ska ej tas seriöst. Det är med störst säkerhet PMS.
Ursäkta min livmoder, plox.

3. Ailens planterade ett frö av bitterhet i min kropp medan jag sov och nu växer det.
4. Jag vaknade på fel sida imorse. Detta kräver ju dock att man sover till att börja med, så det här alternativet går ju fet-bort.

en gif från när jag gick i ettan förra året får stå för den visuella delen av detta klagomål.

Ser endast en lösning på detta problem:
Göra kola/knäck med Linopino och ha julkväll.
Väljer att balansera upp förra årets brist på julkänsla med ett barnsligt engagemang detta år.
Hoppas få hjälp av vad jag utgår endast kan vara ett släng av en koncentrationssvårighet.

Ett beteende som ibland kan få mig att gå in i saker med full kraft. T ex: När jag tänkte äta nyttigt så åt jag ej onyttig mat på 5, 5 dygn i rad. Efter det så övergick jag till en diet fullt baserad på mitt sockerbehov.

Är så sugen på kola att jag inte ens tänker avsluta den här meni


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar