lördag 3 november 2012

38.

Jag har inlett slutet av detta s.k KULTURlov., ganska starkt.
Iallafall om man ska jämföra med resten av mitt lov (liv).
Läste lite om lågintensivträning, jag är ju ganska intresserad av lågintensiva sysslor så det verkar passa mig utmärkt. Det är förövrigt en skitkonstig träningsform som innebär att man ska kämpa med att hålla pulsen nere. Amatörer hela bunten alltså, kan inte ~påstå~ alls att jag skulle ha något problem med pulssänkande aktiviteter. Det har jag inte heller.

Exempel så väldigt behagliga lågintensiva sysslor:




ligga i Linas säng och vara fransk med kammusch.


Vara på hamnmagasinet i stan och äta på en gratis klubba.


Posera glatt framför en kamera och sedan vara för lat för att vända på bilden.

Och det är väl lite i det stuket de senaste dagarnas visa har gått.
Nej, hade tänkt skriva ett längre inlägg, men det blev ju sisådär med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar