söndag 13 juli 2014

110.

Här har det varit tomt. Inte med flit eller så. Kommer bara inte åt blogger via min dator.
Om det finns en fördel med att mer eller mindre sakna impulskontroll är det att livet blir lite intressantare emellanåt.

Begav mig en ö i Grekland med tjejen till exempel lagomt för att missa studenten. Det kanske är en form av vuxen-kris, och det är jag helt okej med. Jag plockar hellre på mig citroner och snäckor och muuuu:ar åt kor på gatan än att ta lån och utbilda mig till... journalist.
Nu är detta inte en vidare sentimental blogg (jag gillar nog för övrigt inte ordet sentimental. Jag vet däremot inte vilket ord jag föredrar) men det var tamejfan en riktigt bra vecka. Blev inte ens sådär jättenervös när vi höll på att missa planet tillbaka till Sverige.










 Hahahhahahahahhaha denna bild, jag finner inte ord, älskar den gränslöst.






Det är festival i tjejens stad. Hon arrar och jag väntar på att låsa upp ytterdörren åt henne. Men jag klagar verkligen inte. Det var längesedan jag kände så mycket parfymdoft som på det festivalområdet.
Men det är klart,
lite skönt ska det väl bli att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar