söndag 2 december 2012

62.


Nästan tradionsenligt så frös jag hela helgen, men den här gången var det ursäktat eftersom att snön har öst ner i över ett dygn nu. Det resulterar hursomhelst i att det känns som om att en gäng talangfulla människor sitter och spelar bongotrumma i huvudet på mig. TROTS att det är söndag.





 Självfallet var linopino med i min helg. Även en åhléns modell om man kollar lite noggrannare.

LISTA:
*jag har köpt ny jacka, 150  pix seond (eller typ 67:de) hand och är iallfall en uniform av något slag, om än en kvinnlig sådan. ~femninism~.
* Coffehouse har svindyrt kaffe, 28 klirr?? Istället för att köpa 5 koppar kaffe kan jag alltså köpa om min nya jacka som ska användas heeeela vintern... ~huvudräkning~
*Jag måste trycka på publicera nu innan jag börjar tänka igenom detta inlägg och det inte blir av. ~beslutsångest~




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar