måndag 1 september 2014

116.

Vem vet om det här med bloggandet kommer hålla i sig. Vissa saker är ju bara tillfälliga förälskelser, typ tyska och släktforskning, medan andra varar för evigt (se; Emelie).

På tal om henne så lämnade jag kvar henne i London ett tag till, ja efter att vi varit både där och i Paris i någon vecka tillsammans först.



KoLLa!!!!!! Ååååhhh.

Ett utav det mest produktiva turistandet vi ägnade oss åt var på ett akvarium i London. Det var wow.





Det var coolt. Jag kan inte alla bloggregler. Vet alltså inte hur många bilder man får lägga upp per inlägg, men jag har gjort värre saker. Poängen är i alla fall att vi tog ett tåg till Paris. Eller så tåg vi ett tog. Vem vet.


Hahahah alltså är ca 98% säker på att jag lite irriterat säger åt Emelie att sluta fota för några tjejer kollade på när jag poserade :(

Men HÄR kollade ingen på. 

ALLTSÅ!!!!! 

En av många fina bilder jag ej kan ta cred för.

Ett coolt museum, jag såg ut sådär ibland...

.... och sådär ibland. Mensvärk är en lurig jävel. Att den alltid blir så förvånad av att det ej blivit en unge. Kan inte FÅ BARN IDIOTKROPP.

Denna såg vi när vi gick utanför hotellets entré.

Denna kallar jag: Spanar ut över sitt herravälde/ looking for a way to steal yo bitch


Nu händer det här, alltså det gör fan det. En MOBIL pussbild på mig och Emelie från notre dame.


Det var fint tills högtalaren började prata kinesiska och be alla att vara tysta.
Inte för att jag förstår kinesiska eller så.
Men du vet.

Vet inte hur jag ska avsluta detta blogginlägg.

Låter det...
...

E

B

b

a

ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar